måndag 17 januari 2011

dag 8.

Idag så köpte jag ett kort på friskis och svettis. Jag köpte ett pass-kort. Alltså kan jag bara gå på jympa. Det kostade 550 kr för hela terminen(30 juni) vilket jag tycker var ett jätte bra och rimligt pris! Först så tänkte jag köpa ett all-kort, det skulle kosta 1100 och inkludera, pass, spinning och gym. Men spinning gör jag inte, och på gymmet är det enda jag gör löpbandet och crosstrainern. Skolan har ju ett gym, så det kändes onödigt att punga ut 600 på gymmet då? Så nu blir det jumpa för min del hela terminen J + promenader.
Idag så ska jag och en kompis gå på ett afro dans pass!

Justeja, angående vägningen. Jag har gått ner 6 kilo på en vecka!!!!!. Det är sjukt. Dock så är det ju i stortsätt bara vatten jag har förlorat. Men det känns bra ändå! Jag ör nöjd, nu är det dags för fettet att löpa amok!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar