lördag 15 januari 2011

dag 5. myskvällen

hej!

igår var jag ju på myskväll med två vänner. dom har köpt pizza, chips, choklad och cola. själv så satt jag med morötter, gurka och loka. det var verkligen hur svårt som helst att låta bli deras "läckerheter" men jag var stark och avstod från allt! dock så bestämde vi oss fram mot 9tiden att vi vela ut på krogen och dansa. så vi korkade upp en vinare, så drack jag ca 4 dl vin + en cider på krogen. vilken ångest jag har idag! jag har verkligen svikit mig själv. känner mig så dum som drack alkohol. jag skulle ju inte!!! nu blir det inte en droppe fören den 12 feb.
När krogen stängde så drog vi till donken. mina vänner beställde en varsin meny men jag var stark och beställde bara mini morötter och ramlösa. vilken seger! jag trodde faktiskt aldrig att jag skulle kunna gå in på donken utan att köpa en mc feast plus meny. men jag klarade det!

jag känner mig jätte stolt över att jag avstod från allt snacks denna kväll, plus att jag klarade donken så bra.
men jag är grymt besviken över att jag drack 4 dl vin och en cider.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar