lördag 15 januari 2011

dag 6. dagen

efter fiaskot igår så var jag extra hård idag. jag vaknade vid 10, tog en varma koppen då. sedan så åkte jag till mina föräldrar.  vid 3 så åt jag en apelsin. sedan vid 6 så åt vi det vanliga: kött, pommes och bea. dock så åt jag bara en kött bit(älg) och rotfrukter i ugnen. Så pratade vi i familjen om min viktminskning. att dom ska stötta den till 1000. förästen, jag får 300 kr för varenda "seriöst" kilo jag går ner. om jag skulle gå ner 2 kilo så får jag inte 600, eftersom att man ofta går upp dom igen. men om jag går ner 20 kilo så får jag 6000. känns ganska schysst faktiskt! liten sporre :). alldeles nyss åt jag ett halvt päron. jag känner mig hungrig. men ska inte äta någonting mer ikv. bara dricka vatten.

ha en bra kväll alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar