onsdag 19 januari 2011

dag 10. middag

soppan som jag åt till middag var mycket god! jag ändrade måtten lite i det, då mitt recept var gjord för 4 personer. här är receptet:
lite krossade tomater,
vatten
2 morötter
lite palsternacka
lite gullök
1/4 paprika
1 klyfta vitlök
5 skivor salami.

det som gjorde hela soppan var salamin, gud vad gott det var! fast såklart, inte världen nyttigaste. men jag åt inte så mycket, vet inte kalorierna, kanske allt jag åt blev 250 kcal?. vet inte, vill inte räkna kalorier nå mer. är så medveten att jag äter alldeles för lite. ligger nog runt 700 varje dag.
just nu så är jag så grisigt hungrig så jag håller på å dör! jag måste äta någonting litet. men vet inte vad, en blodapelsin? 1 dl flinger med lite mjölk? skala en morot?  huum.

1 kommentar:

  1. Tack för din kommentar :) Ja, kanske är det bäst att starta om från början ändå. Har en del att fundera på. Vilket klokt val du gjort att vara anonym =)

    SvaraRadera