fredag 21 januari 2011

dag 12. frukost och träning & gårdagen

Idag gick jag upp tidigt. Redan halv 6 faktiskt. Det var ett pass på friskis vid 07:00 som jag vela prova. Det var bara ett bas pass på 45 minuter, men jäklar vad jag tog i och satan vad trött jag blev, speciellt i armarna.

Till frukost åt jag 3dl lätt fil med 1 dl blåbär till, mums!
Sedan efter träningen så åt jag en blodapelsin och ett ägg.

Igår så det blev inte som jag tänkte mig i matväg. Till lunch så gjorde jag röran, 1 ägg, 1 tomat, 3 skivor skinka – stekte det. Lämnade lite. Var ganska gott.
Till middag så orkade jag inte göra nått. Så jag stoppade in en viktväktar snabbmål i micron. Lasagne med 297 kcal. Efteråt så mådde jag illa, har ju inte ätit ”såsig, blask mat” på snart 2 veckor. Hade ångest och tränade hårt på step passet efter det, + en timmes promenad efter.
Nu känns det bättre igen J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar