onsdag 26 januari 2011

dag 17. dag 1 - min idrottsbakgrund

min idrottsbakgrund.

när jag var 6-7 år gammal så började jag på fotboll. det var någonting som jag älskade och höll på med till jag var 15! fick lite priser för min prestation, och var lagets vassaste bak! (om man får säga så?)
när jag var 12 så började jag rida på ridskolan 1 gång i veckan, tävlade klubbtävlingar i hoppning och dressyr. vann nästan hälften av alla klasser jag ställt upp i (får man säga så?). jag höll på med hästar tills jag började gymnasiet, var alltså 16 när jag la av.
när jag var 14 så provade jag på att dansa salsa, vilket jag inte trivdes med och slutade efter en gång, haha!

om man tänker på min "idrottsbakgrund" så är det egentligen konstigt att jag är så fet, och väger så mycket. redan när jag var 12 år så vägde jag 57 kilo. dock det mesta av min vikt kom springandes till mig när jag slutade med hästar och började gymnasiet. från 78 till 93 på 1,5 år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar