onsdag 12 januari 2011

dag 3. middag + träning

det blev lite knepigt med middagstiden idag då jag skulle vara hos frisören klockan 5. så vid 4 åt jag en varma koppen med sparris smak.
så kom jag hem nyss därifrån. klockan blev halv 8 innan jag åt och då känns den nästan för mycket för att äta. så jag åt en väldigt grov macka med keso och en massa gurkor på. räkorna åt jag idag då dom luktade lite konstigt.

någonting som jag inte skrivit om är hur mycket vatten jag dricker. jag älskar vatten och dricker minst 7 liter varje dag.
idag känns det verkligen som att det har blivit lite och mat på fel tider.

frukost vid 10 en varma koppen  - 65 kcal
lunch vid 1, två hårdbrödmackor med keso - 200 kcal
middag vid 4, en varma koppen med sparris smak - 65 kcal
middag vid halv 8, 1 skiva grovt bröd, gurska, keso - 140 kcal

jag har alltså ätit 405 kcal idag. det är sjukt lite!!!!
och det värsta är att jag gick till gymmet istället för att ta en promenad som jag skrev.
gick till gymmet, 1 km
sprang 1 min, gick 1 min på löpbandet i 30 min, det blev 310 kcal och 3,3 km. sedan tio min på crosstrainern, 100 kcal.

jag har alltså gått under 0 sträcket på kcal idag, heeelt sjukt! vad obehagligt. det är varken bra för mig eller min kropp! gud vad fel det blev. och det konstiga är att jag varken känner mig så trött eller hungrig.
imorgon måste jag verkligen äta mer!

3 kommentarer:

  1. Hej gumman! Med risk för att låta som en reklam pelare här, jag vet det är pinsamt! Men jag tänkte mycket på dig när jag la ut min tävling. Den kanske skulle hjälpa dig och räkna ut mera vad du behöver, för du äter för lite! Väldigt, väldigt för lite!! Massa kramar

    SvaraRadera
  2. tack för att du är med i min tävling och har chansen att vinna ett pris med sammarbete av hälsovakten värde 2600kr! :)

    SvaraRadera
  3. Det skulle verkligen glädja mig om du åt mera gumman! För det dära lilla, du kommer bli som ett benrangel ju! Gud vad roligt att du gillade den sidan. Klart jag bryr mig, jag kommer följa dig hela tiden och försöka stötta dig tycker du är så grymt duktig och du imponerar mig något grymt! Du är bäst glöm inte det vännen och skulle du någon gång behöva prata, eller bara i behov av tips så är det bara att skriva till mig på min mail. Mig behöver du verkligen inte skämmas inför för jag vet hur det är att vara överviktg!! Massa kramar!

    SvaraRadera