söndag 30 januari 2011

dag 21. frukost och gårdagen

igår så var jag som sagt ut som jag skrev. jag hamnade på en pub med vänner, så det blev faktiskt ett glas vin. bad om det torraste dom hade. eftersom att torrt vin är ca 70 kcal/ 1 dl, och sött är 100 kcal/ 1 dl. det kändes bra när jag beställde det, men sedan så kom ångern. som tur var så gick vi till en club och dansade också. dansade i över 1 timmar. så shejka bort vinet. men iaf. fast det känns ganska okey nu faktiskt!

till frukost idag blev det vanliga, 2 dl lätt fil med 2 finnscrisp nedsmulat. så goooott!!
Nu så ska jag stor städa hela lägenheten (jag och min sambo bor i en stor etta, hehe).
så ska jag lyssna på musik och städa asset av mig! sedan mot kvällen blir det nog ett ki box pass, får se!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar