måndag 17 januari 2011

dag 8. träning

godkväll!


Jag är nu hemma efter årets första friskis pass. och guuud vad tråkigt det var! körde ju afrodans, kommer aldrig prova det igen. i våras så hade jag ett friskis kort och då gick jag jätte mycket på bas, medel, puls/bas, step- det tycker jag är riktigt roliga grejjer! mest gillar jag faktiskt bas passen. då det nästan bara är äldre tanter och jag. inga små snygga tjejer som är där för att visa upp sig. dom börjar visa sig lite mer i medel passen. nee, bas pass det gillar jag! så imorgon så kommer det bli ett sånt :D

mitt mål är att gå ner i vikt. men att uppnå någonting med sin träning är minst lika viktigt. så därför ska jag innan jag tar studenten ha gått på minst 2 intensiv pass! (väldigt jobbiga jumpa grejjer helt enkelt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar