torsdag 20 januari 2011

dag 11.

efter lite funderingar här hemma så har jag kommit fram till att jag skippar lektionen idag. det blir andra lektionen i kursen så jag tror inte att jag missar nå viktigt. jag belönar mig istället med att ligga inne hela dagen i soffan och titta på två filmer, salt och easy A. detta blir min belöning eftersom att jag skött mig strikt dessa 11 dagar(förutom vinet i helgen). känner att jag behöver det här! ikväll så ska jag ju träna!.

fast jag börjar bli hungrig och behöver äta nå lunch. men jag vill inte äta nå som innehåller en massa kalorier eftersom att jag varken kommer göra av med nå energi denna eftermiddag, elelr nå kalorier i vardagsmotion.
vad ska jag äta?. ikväll så ska jag göra en omelett iaf! gjord på 1 ägg, 4 skivor rökt skinka och en hel tomat. ser fram imot det!. men nu till lunch så får det nog bli en varma koppen :) 70 kcal typ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar