söndag 13 februari 2011

dag 35. igår..

Igår gjorde jag alla fel man kan göra! jag pallade inte å va ute nå, så drog från krogen vid halv 1. kommer hem, kokar upp lite vita bönor, casewnötter, gör the, rostar 2 mackor, har på smör, ost och marmelad!!! så sjukt att jag vill försvinna bara, mådde så dåligt efter så jag spydde.
när klockan närmade sig 3 så ringde en vän som hela träffa mig, så klädde på mig och mötte han, så delade vi på en ost hamburgare på frasses. JAG ÅT EN HALV ÄCKLIG JÄVLA HAMBURGARE!!!!!!

finner inga ord för hur äcklig jag känner mig nu, 34 dagar - sen kom återfallat! fan jävla skit natt!

idag blir det bestraffning igen. åt ett ägg nyss, nu ska jag inte äta mer fören ikväll, runt 5-6. måste fatta att man inte kan falla tillbaka sådär utan att det blir nå konsekvenser. punkt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar