lördag 5 februari 2011

dag 27. gårdagen

när jag skrev förra inlägget så hade jag redan funderat flera timmar på om jag skulle dricka, och jag fortsatte fundera på vinet ändå till klockan blev 9, då slog jag till! först så mätta jag vinet med dl mått + 2 tsk FANta. men efter nån dl så försvann mitt omdöme. vi åkte tåg till centrum, den tar 20 minuter, på 20 minuter så smällde jag i mig en halv liter vin. det är äckligt! tror jag drack över en liter vin igår. det är 1000 kcal!!!! + ca 2-3 dl FANta. fan fan fan fan fan.. .

Idag blir det riktigt hårt bestraffning iaf! fyfan för mig! godis och sånt klarar jag mig skitbra utan men att inte få dricka vin på helgerna och festar hårt på klubben det klarar jag inte. nästa lördag är det fest igen, det har jag förberett mig på i 4 veckor, men då var kravet att jag inte skulle festa de 4 kommande helgerna. jag har festat 3 av de 4 helgerna. inte okey! dock förra helgen så drack jag bara 2 dl vin. men ändå. det är synd, men det är mitt fel.

tappade omdömet lite efter krogen stängt, min vän köpte en kycklingbörgare, jag åt 4 tuggar(!!!!!!!).
 när jag kom hem efter det så stoppade jag fingrarna i halsen och spydde. jag spydde till jag inte kunde andas mer, varför?

nu ska jag straffa mig själv - 2 timmar powerwalk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar