måndag 7 februari 2011

dag 29. frukost och lunch

det som inte får hända har hänt. jag har blivit förkyld. fan fan fan. idag är det 4 dagar sedan jag tränat, dålig ångest? jag har inte vägt mig idag då jag inte varit i skolan. men ska köpa en våg ikväll :)
tror vågen kommer visa plus faktiskt. det känns så, hemsk känsla. får se ikväll hur det gick :)

eftersom att det inte blev nå skola idag så har dan varit lite konstig. till frukost så blev det 1 dl fil, 1 finn crisp, the och 5 casew nötter.
till lunch blev det ett halvt paket nudlar med biff smak. och så ca 5 cm gurka.

eftersom att jag börjar bli sjuk så vela jag inte gå ut idag och kanske bli ännu dåligare. så stannade inne idag. tittar just nu på dagens fjärde biggest loser avsnitt. säsong 10 avsnitt 9  tittar jag på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar