söndag 26 juni 2011

söndag

alltså. jag tror inte att jag vill uppmana andra att prova reductil. men jag måste säga att, WOW! vad jag inte är hungrig, jag är proppmätt hela tiden. och när jag äter orkar jag ingenting.

idag blev det  2 dl drickyogurt som jag halsa i mig 3 timmar efter jag vaknat. sedan till lunch på jobbet så åt jag en fullkornmacka med rostbiff och potatissallad. jag tog resiöst 3 tuggor innan jag la ifrån mig den. men tillslut så tvingade jag mig att äta upp den- jag måste ju äta och få i mig mat även fast jag inte är sugen.

jag jobbar i en kiosk, där det finna överflöd på hotsnacks, slusch och mjukglass. normalt sätt så äter jag kontant på det hela dagen. idag tog jag två chips, jag var inte äns sugen på det. vela inte alls ha. alltså, dessa piller funkar verkligen!

nu är klockan snart 8 och jag är fortfarande proppmätt. men jag måste ju såklart äta, så jag har stekt lite wok + 2 fiskpinnar + 2 chickenbits.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar