tisdag 28 juni 2011

fjärde och femte dagen med reductil

det är helt galet. jag vänjer mig aldrig. varför är jag inte hungrig? det är sån sjukt konstig känsla att aldrig vara sugen på nått, att verkligen INTE vilja äta någonting, inte ens godis, choklad glass eller nått.

igår så åt jag en banan vid 12. sedan en ceasarsallad vid 7. efter typ tre tuggor var jag ap mätt. men tvingade i mig hela pga av att jag måste ju äta. men det var kämpigt!

idag har jag ätit en riskaka, två tuggor från en macka, 1 ägg, 3 skivor skinka.
jag orkar inte äta. vill inte. inte alls. ska gå och äta upp mackan som jag bara åt 2 tuggor av imorse (lämna den i kylen)

idag har jag föresten varit och badat med en tjejkompis + 3 killar. eftersom att min mage var tom så var den platt, fick en positiv kommentar från en av dem. det är kul, kul att det händer nått, kul att nån ser.

nu måste jag tvinga i mig mat. vid kl 6 så ska jag träffa två vänner så ska vi sitta i en park och dela på en ben och jerry. det känns bra! kul. kanske en öl på en uteservering sedan också.
 båda bilderna är från början på maj, 82-83 kilo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar