onsdag 29 juni 2011

dag 6.

idag har det varit tufft! jag har stått 10 timmar i en kiosk där det har varit 35 grader + kö konstant i 7 timmar. chefen ringde imorse och sa att jag lära komma in på en gång för det hade hänt nått i min kiosk (öppnar 11, men åkte dit till 9 för att fixa det). så jag hade 7 minuter på mig från sängen till bussen. jag hann inte äta frukost eller göra någon lunchlåda. som tur var så hade jag ett ägg från igår klart. så det blev ägget, 3 skinkskivor och en bit gurka. så på hela dagen så klarade jag mig på det, några enstaka chips å. kom hem vid 8, heeeelt utslagen efter dagen. finns knappt någon syre i kiosken alls. så åt jag en skål med mjölk + flingor. nu ska jag sova för en lika intensiv dag väntar mig imorgon. det är bara att bita ihop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar