fredag 24 juni 2011

reductil

jag har inte skrivit här på länge! men kände att det nu är dags igen! ni måste få veta vad som händer! Jag har pendlat mellan 81-83, kanske 84-85 ibland. men nu igår hände någonting, jag har ätit bra mat den senaste veckan och igår när jag vägde mig så visades 7an, vågen visade 79,8! så himla glad. nu är jag sporrad till att fortsätta. jag ska berätta någonting.

idag börjar mitt "Nya" annorlunda liv. jag har nämligen beställt hem någonting galet, egentligen kanske farligt, kanske väldigt bra. jag har beställt hem reductil- slimex. det gaybloggen käkar. jag tog första tabletten idag, den första av 30 stycken. första dan av 30 dagar.

kanske inbillar jag mig bara, eller så har det redan börjat funkat. för jag var inte sugen på frukost och inte sugen på midsommarmat. aldrig kan det funka så fort, jag måste inbilla mig va?
hur som helst, jag tänkte skriva om hur det går i bloggen denna månad.

jag tror att det är en bra månad för detta! jag har 17 dagar jobb framför mig + 1 fest. jag kanske siktar bland molnen, men jag vill nå 75 när månaden är över. mitt mål, mitt underbara 75<3

1 kommentar:

  1. Åh hur fick du tag i det utan att gå till farbror doktorn? Själv har jag prövat Ett efedrinpreparat, men just reductil måste ju vara bättre eftersom det är lagligt? Hör gärna av dig i min blogg!! Www..wordpress.com

    SvaraRadera