söndag 10 april 2011

dag 91. sista gången!

Idag är det 91 dagar sedan min resa började. dock så var det runt dag 50 som jag slutade. eller nej, inte slutade, men det var då jag började tillåta mig saker. tillåta mig fel saker.
så därför tänker jag börja om imorgon! jag raderar siffran 92 och börjar om på dag 1.

jag vill med detta inlägg redogöra för mig själv vad som kommer att gälla i forsättningen:

jag ska hålla mig till en näringsrik och hälsosam lågkalori kost.
jag ska börja motionera regelbundet och se sunt på träningen
jag ska ta avstånd ifrån allt som inte är bra för min kropp.
jag ska hitta tillbaka hit till bloggen, jag är trygg här!
jag ska sluta att hettsäta
och det absolut viktigaste, jag ska och måste sluta att spy!

1 kommentar:

  1. Du är ju sjukt snygg. Jag väger 1 kilo mer än vad du gör och jag ser då inte ut sådär. Du har ett snyggt mellanrum mellan låren, från vad jag kan se, en relativt platt mage och snygga armar. Hur kan du väga 85?

    SvaraRadera