torsdag 7 april 2011

dag 88. jobbigt igen

nu har jag varit frånvarande här igen. jag har legat febersjuk i en vecka sedan har jag varit i tyskland i en vecka. jag har gått upp till 85, alltså gått upp ca 3 kilo under det veckorna.
jag mår dåligt, vet inte vad jag ska ta mig till. ligger efter i skolan jätte mycket. jag har ätit så jävla mycket skräp. jag är förkyld. jag vill träna med kan inte. jag vet inte vad jag ska göra.. orkar inte ta tag i livet igen. funderar på att skita i denna dag och bara ta bilen hem till mina föräldrar. ligga i sängen titta på film och inte göra ett skit idag. skuta upp problemen till imorgon. orkar inte idag. orkar ingenting idag. fan.

1 kommentar:

  1. Krya på dig..och vila nu när du är sjuk. Sen du tar igen när du är frisk...och det är bra att du saknar till träningen, jag har kort till Actic men har ju renoverings objekt hemma så det har tagit alla krafter.
    DU KÄMPA PÅ

    SvaraRadera