söndag 20 mars 2011

Dag 70. Upprättelse

Ni har aldrig varit särskilt många här hos mig. Under hela resan ca 10-20 st om dagen, men under den senaste  veckan har ni varit upp mot 80 stycken, wow tycker jag! Kul!

Men det jag vill säga att. Äsch vet inte vad jag vela säga. Men jag har skrivit några inlägg om hetsätning å spyanfall, ingen är perfekt. Men ni måste veta att jag vill bli hälsosam och leva som jag vill lära. Jag vill inte att ni ska tro att jag är nån som spyr. Det är inte vägen jag vill gå. Jag har gjort den här resan om My own, med mat å träning. Och jag ska fortsätta denna resa med mat å träning! Jag vill inspirera er! Jag vill inspirera mig själv.

Hoppas att vi kan stötta varandra till en hälsosammare livsstil!

1 kommentar:

  1. Jag tycker att du är fantastiskt (!!) duktig och inspirerande.
    Jag hittade alldeles nyss till din sida men känner att jag behöver lämna en liten mening.
    Jag tror att; så länge du vet om dina problem så är de egentligen inte problem.
    Det finns en bok som heter Mat På Hjärnan som hjälpte mig när jag läste för många år sedan. Klicka hem några böcker som kan inspirera dig till ett hälsosammare förhållande till mat.
    Du kan även via din husläkare få remiss till en avdelning som spceialiserar sig på kognitiv beteendeterapi.
    Man kan bara hjälpa sig själv men det kanske kan vara något att komplettera ditt nya liv med?:)
    Jag tror stenhårt på dig oavsett och viktigt är att du inte sätter press på dig själv eller förbjuder dig saker. Det är då man lätt går till överdrift.
    Lycka till. Jag kommer definitivt fortsätta följa dig i din resa. :)

    SvaraRadera