torsdag 10 mars 2011

dag 60. jag måste tillbaka hit!

som ni märkt så har ni det senaste veckorna kunna sett 1 inlägg här i vecka. det är inlägget om vikt å mått. jag förstår inte varför jag inte skriver här. jag måste skriva här. jag måste kunna se vad jag äter. annars så glömmer jag det. glömmer att jag äter för mycket. jag har nästan lagt av med shapeup på mobilen med. måste hitta tillbaka. jag börjar att tillåta mig saker igen. jag äter fortfarande lika hälsosamt, men jag tillåter mig att äta mer förutom det. börjar äta fil å flingor vid 10tiden, äter nudlar, har ätit bröd med ost å smör, popcorn, lite läsk. jag känner mig sakta komma tillbaka till landet där jag inte vill vara. jag måste tillbaka till inspirationen, till att läsa alla hälsobloggar igen, måste tillbaka till att knappt våga äta. måste tillbaka till 600 kcal, låter sjukt, jag vet. äter ca 1300-1500 nu om dagen. jag är så mätt ibland så jag vill spy, är så äcklad av att inte vara hungrig. jag älskade att gå hungrig. jag älskade att se hur andra åt medans jag inte åt. jag ska tillbaka dit. det ska inte vara älskade, utan älskar.
studentkryss på lördag, blir massa mat å alkohol då såklart. men sedan är det ner på 600 om dan igen. det är så det måste vara. vågen visar ner, kläderna är slappare, men jag känner mig svullen och äcklig. super äcklig..


dessa byxer levde jag i höstas. dom var för små när jag köpte dom kan ju tilläggas. bilden gör inte allt rättvist, dom är mycket slappare! på kläder syns viktnedgången drastiskt, men jag vill se det i spegeln också, antar att jag är spegelblind.
byxorna är storlek 46 på XLNT avdelningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar