torsdag 17 mars 2011

dag 67. detta måste få ett slut!

ne nu är jag förbannad på mig själv. jag måste tillbaka hit! detta är enda stället där jag verkligen kan erkänna alla misstag. jag har gjort så många misstag, jag är grymt besviken.

idag åt jag 200 gram naturgodis(doppade i choklad) 200 gram av det är minst 1000 kcal.. alltså jag tror jag spyr på mig själv...eller vänta nu. det var ju det jag gjorde..

att trycka upp fingrarna i halsen är någonting som jag har gjort nästan varje dag i 2-3 veckor nu. jag vet att det är dåligt, men det är så lätt att göra det - man har ätit för mycket, har ångest. så går man och spyr upp allt, eller typ 80 %. och poff! så är kcal borta.. typ..

imorgon ska jag väga och mäta mig igen. ingenting har hänt på typ 4 veckor. grymt synd! måste köra stenhårt igen!

idag tränade jag för första gången på en vecka!!!. körde skivstång, grymt jobbigt! sedan så sprang jag hem från gymmet(1 km). nu har jag ätit ett ägg. dags att sova!

2 kommentarer:

  1. Ååh, jag vet hur det känns! Har följt din blogg ett tag då jag själv försöker gå ner i vikt. Det står helt still nu, kan inte sluta äta (allt onyttigt)!! Det går inte längre! Du är i vilket fall GRYM som har gått ner så mycket som du gjort! Jag hejar på dig!

    SvaraRadera
  2. Hoppas det blir lättare snart! Kramar!

    SvaraRadera