torsdag 14 juli 2011

nära målet

vet ni vad! idag så insåg jag vad min blogg heter. den heter faktiskt 100 till 75. det var länge sedan jag tänkte på det! tänk att jag i början av denna resa vägde 100 kilo. det är ofattbart. att jag den 8 januari vägde 100 kilo och att jag sedan i början av april vägde 84. det är galet! resan började spikrakt, sedan så har det gått upp och ner- såklart.

jag tror faktiskt aldrig i min vildaste fantasi att jag faktiskt skulle klara det. jag har gjort så många försök till detta förut. så jag tyckte nästan att detta var ett av alla försök. men denna gång klarade jag det.

jag väger idag 78-79 kilo. det är bara några fjuttiga kilo ifrån mitt mål! det är häftigt. fan vad jag är bra, så jävla bra! nu ska jag satsa hårt, innan 15 augusti så ska jag vara i mål. vad tror ni? 75 kilo. underbara 75. jag är så stolt över mig själv. men 75 räcker inte. från 100 till 70.

vintras. hemska tider.

1 kommentar:

  1. Grattis! Snyggt jobbat! :D

    Jag är på samma väg! Gått ner nästan 20 kilo sedan i fjol somras. I år ingenting, men inte gått upp heller. Nu fortsätter jag och skall väga 65 kg nästa år - hoppas jag! Jag är kort, under 160 så om jag väger 65 kg är jag absolut inte smal!

    Hittade dig på "Iskä kokkaa"-sidan och blev nyfiken!

    Olen suomenkielinen, asunut Ruotsissa aika kauan ja nyt Ahvenanmaalla.

    http://laalinlaihdutus.blogspot.com/

    SvaraRadera