onsdag 13 juli 2011

I am a workaholic bitch!

jag hinner inte med att leva. hela dagarna spenderar jag på jobbet. jämt, alltid, hela tiden, ständigt, mycket.. jag hinner inte med mitt liv. idag var första gången på 3 veckor som jag tvättade, diskade, dammsög mm. jag är jämt helt slut efter jobbet, jag orkar ingenting. sover för lite. vill umgås med vänner på kvällarna. somnar halv 4 går upp halv 10. livet rullar på. dagarna flyter ihop till en storklump. idag frågade jag chefen vilken dag det var, jag trodde det va måndag, hon skratta. men jag är lycklig.

jag har 10 dagar kvar på reductil nu. ska jag beställa en till månad, en eller två? vad är hunger, hur känns det? jag inte är inte sugen på att ta reda på det. en månad till, eller två. så får det bli.

igår när jag vaknade så vägde jag mig, 78,5 - lycka. provade mina smaljeans i samma veva, för första gången sedan den 23 mars 2007 så får jag igen knappen. lyckan var total. men det är fortfarande för små. många kilon kvar innan jag kan börja använda dom. målet med hela resan är de byxorna. mina älskade svarta replay jeans. men snart så, snart. lycka.

nu ska jag sova, jobba imorgon. igen. igår var jag ledig, det var underbart! efter 8 dagars jobb så behövdes den dagen. idag var det galet på jobbet, imon med och alla andra dagar. undra när jag får en ledig dag igen?

godnatt bloggen.

 t v, april. t h, igår.
i fredags när det var dags för mig att gå till mitt andra jobb. I am a workaholic bitch!

2 kommentarer:

  1. hej jag är också överviktig :( reductil är förbjuden ju, var beställer du ifrån? behöver själv beställa men har ingen erfarenhet av alla sidor som säljer. tacksam för svar :(

    SvaraRadera
  2. föresten så tycker jag att du har lyckats och ser jätte bra ut i jämförelse med tidigare! bra jobbat. inväntar svar från dig innan jag beställer reductil, rädd för att det kan vara falsk..

    SvaraRadera